duminică, 12 septembrie 2010

Bancuri Romanesti...

* Cafea de criza: Se ia o boaba de cafea, se leaga cu o ata, si se scufunda de 2-3 ori in ceasca cu apa fierbinte. La fiecare 3 cafele se schimba ata...


* Trei pastori baptisti stateau la o cafea si din vorba-n vorba, si-au dat seama ca toate trei bisericile fusesera invadate de lilieci.
- Eu am incercat sa-i impusc, dar tot ce am reusit a fost sa umplu de gauri tavanul bisericii.
- Eu i-am prins pe toti, i-am bagat intr-o colivie, i-am dus la 100 km distanta, dar au revenit cu totii, pana la ultimul.
- Eu n-am avut probleme! La mine, a fost foarte usor!
- Usooor? se mirara ceilalti.
- Eu i-am prins, i-am botezat, le-am facut primirea ca membri in biserica, si de atunci, n-a mai venit unul!


* Un tip care isi sorbea cafeaua intr-un restaurant, il intreaba pe ospatar:
- Ospatar, ti-am cerut cafea sau ceai?
- Dar ce gust are domnule?
- De gaz.
- Atunci sigur e cafea, ceaiul nostru are gust de terebentina.


* - Cred ca am alergie la cafea. Am inceput si eu sa beau cite o cescuta dimineata, dar de fiecare data ma doare ochiul sting.
- In timp ce-o bei sau dupa?
- Mai ales in timp ce-o beau. Simt asa, ca o jena.
- Incearca sa scoti lingurita din cafea atunci cind o duci la gura si o sa vezi ca dispare jena.


* Vine unu la doctor si spune:
- Dom’ doctor am o problema.
- Spune, ca de-aia sunt aici.
- Sunt un om de afaceri cu succes, merg cu afaceri in tara si cand ajung acasa o vad pe nevasta mea cum ma insala cu cel mai bun prieten.
- Bine domne dar eu sunt doctor…
- Lasa-ma sa termin.Scot pistolu sa-l impusc si ea spune:’stai calm nu te enerva ca daca-l omori faci puscarie si eu cu cine te mai insel? Mai bine stam la o cafea si discutam problema’…
- Da domnle dar eu sunt doctor…
- Lasa-ma sa termin. In urmatoarea saptamana la fel. Dupa doua saptamani la fel dom doctor. Ajung acasa o vad cum ma insala eu furios scot pistolu ea spune: ’stai nu te enerva ca daca-l impusti ajungi la puscarie si eu cu cine te mai insel? Mai bine stam bem cateva cafele si dicutam problema’.
Asa ca dom’ doctor, vroiam sa intreb, e sanatos sa bei atata cafea?


*  Doua batranele s-au hotarat sa mearga impreuna in vizita la prietena lor
Ajunse acolo au fost primite cu multa bucurie si au fost tratate cu o cafeluta..
Dupa ce au stat putin de vorba aceasta le spune:
– Vai, dragele mele, am stat atata de vorba si nu v-am facut nici o cafeluta.Vin acum cu ea.
Si asa, din uitare in uitare, le-a facut vreo sapte cafelute, pana sa plece. In drum spre casa, una din ele ii spune celeilalte:
– Ai vazut ce s-a sclerozat ? Am stat atata timp la ea si nu ne-a dat nici o cafeluta!
– Cum draga ai fost la ea si nu m-ai chemat si pe mine?

2 comentarii:

Postări populare